Monday 30 December 2013

Last Final Exam

Assalamualaikum w.b.t..





Semalam aku dah pulang ke Kajang. Aduuhh.. nasib tak baik semalam sebab dapat bas yang kurang memuaskan. Sakit pinggang, bontot semua duduk dalam bas selama lebih kurang 8 jam tu. Tak pasal-pasal kaki aku yang dah nak baik ni, rasa sengal-sengal balik. Dua hari ni aku tak sempat nak buka blog sangat, maaf pada yang singgah kat sini, jap lagi aku balas kunjungan korang. =) 

Esok first and last paper untuk semester ni, dan juga last paper bagi aku sebagai degree student. Lepas ni mesti rindu zaman Campus Life, stay up study malam-malam. Hukhukhuk.. Tapi lepas esok tak habis lagi, nanti 17 haribulan Januari aku ada pembentangan Final Year Project. Yang tu pun tak siap lagi. =,= Awal Februari depan dah start parktikal

So, lastly aku ucapkan selamat menempuhi final exam kepada semua yang sedang bertungkus lumus study untuk final exam korang. Aku doakan semoga korang dapat jawab yang terbaik dan dapat score A+++ untuk subjek yang korang ambil. ;D Doakan aku dapat jawab juga esok ye! :))


26 comments:

  1. gud luck. smoga ALLAH pmudahkan semuanya :)

    ReplyDelete
  2. mama doakan fatin berjaya ok!!! all the best...

    Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

    ReplyDelete
  3. All the best.. semoga Allah lancarkan segala2nya.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  4. Goodluck lah kak fatin wawa!!!
    We know u cn do it woot woot!!! heheheh
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. terima kasih qila.. hope dapat flying color result nanti.. :D

      Delete
  5. semoga berjaya menjawab dengan baik adik fatin wawa.. :D

    ReplyDelete
  6. kalau last exam, mesti feeling tu rasa lain. hehe
    good luck..

    ReplyDelete
    Replies
    1. feeling happy campu sedih.. Alhamdulillah dah selesai semua. Thanks pha is..:)

      Delete
  7. Replies
    1. InsyaAllah.. terima kasih en.khairuddin.. :)

      Delete
  8. best of luck lg sekali..hehehe...camne paper..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. terima kasih sally.. Alhamdulillah.. semuanya ok.. kalau tak tersilap jawab. hehe..

      Delete
  9. syok je satu paper.. hehe

    all the best utk semuanya dan happy new year. :)

    ReplyDelete
  10. how's last paper? ok?? ika pula january ni start practical adehhhh huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahmdulillah.. InsyaAllah ok je kot.. hehe.. saya start practical feb nanti.. hehe..

      Delete